26 oktober 2012

shine bright like a diamond, you are beautiful

Fredag igen. På ett sätt så känns det inte helt supermega behövligt med fredag för hela den här veckan har varit så bra, så jag behöver liksom inte fredagen för att kompensera hela veckan. Men visst är det fint med fredag ändå. En paus från skolan är ju aldrig fel. Jag har hunnit med mycket redan i dag. Först skola till klockan 12, jag skrev moddeprovet på talang och det är inget jag rekommenderar. Sen blev lek i lekparken med Kevin. Efter det hade jag träff med Edith, vi var på Ett rum och Kök, och sen gick vi på stan. Det var fint. På hemvägen njöt jag av vackra Vasa och nu sitter jag här i lägenheten och ska böra packa mina väskor. I kväll blir det kalas hos kusinerna. Jee! 

Fredagsmys i skolan med mina fina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: