9 september 2012

just think happy thoughts and you will fly

Oj oj vilken bra helg. I fredast kom äntligen Adde och Jessica hit till Vasa. Kesia och jag stod ivrigt och väntade i höstkylan på det 20 minuters försenade tåget. Då dom kom blev det kramkalas. Hela helgen har Adde alltså varit här hos mig och vi har gjort allt möjligt. Shopping tills fötterna värker och blir röda, viktigt prat in i natten, promenader genom vackra kvälls-vasa, onyttig mat i stora mängder, armkrok genom stan, feelis på gatan, och i morse fick jag morgonmål på sängen. Sen blev det i dag igen stort kramkalas och ledsna ansikten när hon skulle tillbaka till Ekenäs. Men inte ska vi deppa för jag har haft en av de bästa helgerna på länge. Det här lever jag länge på!

Hur jag nu ska klara av att reda upp allt som pågår i min hjärna och hjärta, utan Addes hjälp, det vet jag inte. Men det ordnar sig nog, det gör det alltid.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: