27 september 2012

hei!

Tjohejsan! Nu är det några dagar sen jag skrev sist och det har hänt en hel del. Jag har hunnit ha kakkadagar (hehe), alltså måndag och tisdag var verkligen dåliga dagar! Mitt humör var i bottnen och det enda jag egentligen hade lust med var att sitta och gråta. Fast sen på onsdag, så bestämde jag mej för att nu fick det vara nog! Det tror jag man måste göra i bland; bara bestämma sej för att vara lycklig. Och svårare än så är det inte. Så det blev en väldigt feelis dag. Den blev helt flippad alltså! Jag blev så överfylld av positiva och galna känslor efter två skitdagar, att det inte var riktigt klokt. Haha. I dag har också varit en bra dag. Och i morgon bär det av hemåt och då blir det fest! Jee! 

Nu ska jag se på friends och sen sova, godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: