13 september 2012

even if I run away, your love never fails

I dag är det torsdag. Den här veckan har gått ovanligt snabbt men inte klagar jag. I morgon far jag hem till fina familjen igen. Det ska bli skönt. Jag saknar dom lite, men det kan jag ju inte skriva ut här, det finns ju en risk att dom läser det ;)
Förutom att jag har varit i skolan i dag så har jag köpt klädhängare på Clas Ohlson och städat hela mitt rum, riktigt ordentligt! Nu är det rent och snyggt igen, och jag är riktigt stolt över mej själv, så stolt att jag belönade mej med lite choklad.
Och ikväll kör ledarskolan i Sion igång igen, jag är riktigt taggad alltså. Jeeje!

En del av mitt ny städade rum. (Nej vadå Elvis freak?)
Hur som haver, jag trivs hur bra som helst här i mitt rum. I fall ni undrar.

1 kommentar:

  1. Oj Nicolina jag saknar dej å!
    Va fint du har det i rummet :)

    SvaraRadera

Kommentera här (: