1 augusti 2012

Let the rhythm change your world on the floor

1 Augusti. Vart tog juni och juli vägen? Det känns som om jag inte riktigt har hunnit med. Men så känns det väl varje år och så ska det kanske också kännas. Det hör ju liksom lite till. De sista juli-dagarna har jag i alla fall gjort något vettigt av; jag har hängt på stranden med Edit, varit på roadtrip med familjen, kvällssimmat med Maria och syster, poserat i glasögon, haft picnick med Karolina och igår ikväll levde jag lite villaliv med några coola typer.
Syster och jag på roadtrip
Så här fint är det i Skärin!

Borde jag köpa ett par?
Fina Karolina på vår picnick

Jakkes bild från gårkvällen

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Oj tack Sara! :) jag behöver ju int glasögon, men jag tycker faktiskt att jag passar i vissa. Kanske man sku köp glasögon utan styrka? :D

      Radera

Kommentera här (: